پرش به محتوا

رونمایی از برند ملی گردشگری در مهر ماه

    با برگزاری هشتمین نشست شورای سیاستگذاری بخش خصوصی گردشگری با وزیرگردشگری و معاونان ایشان اخبار خوبی در زمینه گردشگری و جذب توریست های خارجی ،رونمایی از برند ملی گردشگری و لغو روادید با روسیه به گوش می رسد.

    علی اصغر مونسان وزیر گردشگری دغدغه‌های مسئولان وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت در ترددها را منطقی و صحیح ارزیابی کرد و با بیان اینکه سفر در اختیار ما نیست و نمی‌توانیم به مردم بگوئیم که سفر بروید یا نروید، گفت: یکی از موضوعاتی که باید در دوران شیوع کرونا به آن توجه داشت، برنامه‌ریزی برای سفر هوشمند یا مسئولانه است.

    وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری کشور در این نشست با اشاره به اهمیت برند ملی گردشگری و نقش و جایگاه آن در تبلیغات و بازاریابی محصولات گردشگری، اظهار داشت: جای برند ملی گردشگری واقعاً خالی بود و امروز خوشحالیم که این برند تدوین شده و در مهرماه امسال همزمان با هفته گردشگری رونمایی خواهد شد.

    وی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت گردشگری برای جذب گردشگران خارجی به کشور، موضوع لغو روادید است که خوشبختانه اجرای آن در خصوص کشورهای چین و عمان، نتایج خوبی در پی داشت. در پایان ماه جاری سفری به روسیه خواهیم داشت و موضوع لغو روادید بین ایران و روسیه نیز نهایی خواهد شد.

    در ادامه معاون گردشگری ،به تشریح اقدامات وزارتخانه در جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت و افزود :پرداخت وام 12% درصدی با تنفس یک ساله در دستور کار این وزارتخانه می باشد ودر حال بررسی می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *